Охорона не пустила Каспрука на дебати з Клічуком на каналі «Чернівці»

Охорона не пустила Каспрука на дебати з Клічуком на каналі «Чернівці» – відео
Кандидат на посаду міського голови Чернівців Олексій Каспрук заявив про перешкоджання у його доступі до участі в дебатах на телеканалі "Чернівці" збоку підрозділу швидкого реагування "Тигр".

Про це Каспрук сказав у коментарі кореспонденту molbuk.ua



Зокрема, кандидат у мери зауважив, що йому сьогодні на каналі "Чернівці" повідомили про те, що теледебатів на цьому телеканалі не буде. Водночас Каспрук сказав, що він офіційно проплатив ефірний час для передвиборчої агітації на каналі "Чернівці".

"Але згодом я дізнався, що Роман Васильович таки йде на 19.00 на дебати. І розуміючи, що мене можуть звинуватити у тому, що я побоявся прийти, прийшов до приміщення телеканалу на вулицю Емінеску. О 18.50 я був біля входу до телеканалу. Проте охорона Клічука "Тигр" мене не пускала на ТРК "Чернівці", – сказав О. Каспрук.



Раніше повідомлялося, що Роман Клічук прийшов на прямий ефір телеканалу "Чернівці", проте інші опоненти кандидата, за словами телеведучої, проігнорували запрошення на теледебати.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram

 

Немає коментарів:

Дописати коментар